Własne mieszkanie w Krakowie to marzenie wielu osób. Decydując się na zakup nieruchomości od dewelopera, trzeba mieć na uwadze parę istotnych kwestii. Lokum musi przede wszystkim odpowiadać indywidualnym potrzebom, ale nie bez znaczenia w tym kontekście jest także aspekt finansowy.
Nowe mieszkanie w Krakowie – jakiej wielkości?
Jednym z czynników odgrywających najważniejszą rolę przy wyborze mieszkania od dewelopera w Krakowie jest jego metraż. Wśród klientów formy deweloperskiej Ekopark niesłabnącą popularnością od wielu już lat cieszą się kawalerki oraz nieduże lokale 2-pokojowe o powierzchni do 50 m kw. Pandemia koronawirusa sprawiła jednak, że na rynku pierwotnym w stolicy Małopolski wzrósł popyt na większe nieruchomości. Obecnie mieszkanie 3-pokojowe jest świetną opcją nie tylko dla rodziny, ale także dla par i singli ceniących sobie przestrzeń i wygodę. Przy zakupie mieszkania warto uwzględnić swoje plany na przyszłość dotyczące m.in. założenia rodziny oraz przeznaczenia nieruchomości.
Nowe mieszkanie w Krakowie – gdzie kupić?
W Krakowie deweloperzy realizują mnóstwo inwestycji z zakresu budownictwa mieszkaniowego. Bez względu zatem na to, czy kogoś interesuje kawalerka, czy mieszkanie 4-pokojowe, znalezienie stosownego rozwiązania nie jest problemem. Wystarczy tylko zrobić rozeznanie i porównać różne oferty. Ciekawą opcją są mieszkania przy Turniejowej 59 – jest to przedsięwzięcie realizowane przez wspomnianą powyżej firmę deweloperską. Przyjazny mieszkańcom budynek, staranna aranżacja wnętrz, udogodnienia dla niepełnosprawnych, komórki lokatorskie, podziemne miejsca postojowe – to tylko niektóre atuty tej inwestycji. Bardzo blisko jest też stąd do Parku Kurdwanów, a także do groty solnej, kortów tenisowych, klubów fitness, siłowni etc.
Nowe mieszkanie w Krakowie – tylko od sprawdzonego dewelopera
Komfortowe mieszkanie to takie, które spełnia oczekiwania lokatorów w zakresie metrażu, rozkładu pomieszczeń oraz lokalizacji. Trzeba je kupić od doświadczonego dewelopera cieszącego się mocną pozycją na rynku i zaufaniem klientów.